İngilizce Almanca
Anaokulundan liseye bütüncül bir yaklaşımla planlanan yabancı dil eğitimimizin hedefi, öğrencilerimizin üst düzeyde (C1 seviyesinde) iki yabancı dille okulumuzdan mezun olmalarını sağlamaktır. Bu hedef doğrultusunda yürütülen ilkokul yabancı dil eğitimi programın en önemli ayaklarından biridir.
İngilizce ve Almanca yabancı dil programımızın en önemli özelliği, derslerin sınıf öğretmeni ve yabancı dil öğretmeni ya da iki yabancı dil öğretmeni olmak üzere çift öğretmenli programlarla yürütülmesidir
Sınıf öğretmeni ve yabancı dil öğretmenince birlikte yürütülen co-teaching derslerimiz Türkçe ve öğrenilen yabancı dil (İngilizce ya da Almanca) arasındaki bağlantıları öğrencinin keşfetmesini sağlayarak doğal ortamda dil edinimini desteklemekte, iki yabancı dil öğretmeninin birlikte yürüttüğü team-teaching derslerimiz ise öğrencilerin yabancı dile maruz kalma yoğunluğunu artırarak dil edinimini hızlandırmaktadır.
Dünya genelindeki uygulamalarda da iki öğretmenli yabancı dil öğretimi, modeli olarak önemli başarılar elde etmiştir. Örneğin, Amerika Birleşik Devletleri'nde yapılan bir araştırma, coteaching'in ilkokul ve ortaokullarda öğrenci başarısını olumlu yönde etkilediğini bulmuştur (Murawski & Swanson, 2001). Benzer sonuçlar, coteaching'in dil yeterliliği, kültürel anlayış, öğrenci katılımı ve öğrenme sonuçları konusunda iyileşmelerle ilişkilendirildiği Japonya, Danimarka ve İngiltere gibi ülkelerde de gözlemlenmiştir (Mahoney, 2004; Thousand, Villa & Nevin, 2006).